• Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów, konsument ma prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru bez podawania przyczyny wysyłając pismo o odstąpieniu od umowy na adres siedziby firmy Compra lub na adres poczty e-mail: sklep@69store.pl. Warunkiem zwrotu jest dostarczenie towaru nie zniszczonego, nie noszącego śladów użytkowania, w oryginalnym, nieuszkodzonym i nieotwartym opakowaniu na adres:
Compra Aeksandra Koguciuk
ul. Chopina 4
72-020 Trzebież

Na odstępującym od umowy spoczywa obowiązek dostarczenia towaru wraz kopią dokumentu odstąpienia od umowy:

FORMULARZ OŚWIADCZENIA ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Koszty dostarczenia oraz odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w czasie transportu zwracanego lub reklamowanego towaru ponosi Kupujący. Pieniądze za zwrócony towar są zwracane przelewem na wskazane przez Kupującego konto bankowe w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru.
W przypadku potwierdzenia zamówienia i jednoczesnej odmowy przyjęcia towaru w momencie dostawy, Kupujący zobowiązuje się do poniesienia wszelkich kosztów, które zostały poniesione na wysyłkę tego towaru i następnie jego zwrot do magazynu.

 

GWARANCJE I REKLAMACJE

Towary objęte są gwarancją producenta lub dystrybutora. Naprawy gwarancyjne świadczone są na rzecz konsumenta w autoryzowanych punktach serwisowych zgodnie z warunkami gwarancji. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu. Lista autoryzowanych serwisów jest dołączona do gwarancji lub dostępna na stronie producenta.
Serwis nie przyjmuje paczek za pobraniem ani na koszt odbiorcy!
Uszkodzenia mechaniczne i zużycia eksploatacyjne wyłączone są z uprawnień gwarancyjnych. Produkty wykorzystywane niezgodnie z przeznaczeniem wyłączone są z uprawnień gwarancyjnych.
W przypadku produktów sygnowanych gwarancją producenta "od drzwi do drzwi" (door to door), uszkodzony Towar zostaje nieodpłatnie odebrany przez kuriera w miejscu eksploatacji (adres podany przez Konsumenta), następnie naprawiony i doręczony w to samo miejsce. W szczególnych przypadkach naprawa Towaru może odbyć się przez upoważnionego serwisanta na miejscu (tj. bez przewożenia). W przypadku pozostałych towarów Konsument jest proszony o odesłanie towaru wraz z opisem usterki na adres Sprzedawcy lub serwisu producenta.

Reklamacje przyjmowane są w formie pisemnej w godzinach 9:00 - 16:00, w dni robocze od poniedziałku do piątku poprzez wiadomość pocztą e-mail na adres: sklep@69store.pl. Ustawowy termin 14 dni na rozpatrzenia reklamacji rozpoczyna się od dnia dostarczenia zakupionego towaru do Sprzedawcy lub Serwisu, a koszty wysyłki reklamowanego towaru są po stronie Kupującego.

  • Warunkowy dostęp do sklepu

Dostęp tylko dla osób pełnoletnich.
Czy masz ukończone 18 lat?